Päivittäistavarakauppa
S-Market: Painottaa sivuillaan
asiakasomistajuutta. Mahdollisuutta vaikuttaa, sekä aina edullisia hintoja.
Laaja marketketju johon kuuluu noin 850
toimipaikkaa. Mahdollisuus keskittää kaikki kodinhankinnat ja saada niistä
bonusta. S-pankki palvelut.
Arvot: Ottaa huomioon päätöksenteossa
taloudellisen ja sosiaalisen vastuun sekä ympäristönäkökulman.
Tokmanni: Tarjoaa tuotteita halvalla ja
monipuolisesti. Painottaa mainonnassaan ostamisen nopeutta ja helppoutta.
Tokmanni-konserni on uuden ajan valtakunnallinen halpakauppaketju jota se
painottaa mainonnassaan. Nopeasti, helposti, halpaa ja hyvää.
Arvot: Tokmanni pyrkii kaikessa
toiminnassaan ottamaan huomioon, niin ympäristön kuin ihmistenkin hyvinvoinnin.
Erikoisliikkeet
Specsavers: Mainostaa tarjoavansa suomalaisille
kuluttajille laadukkaita näönhuoltopalveluita ja silmälaseja alan keskitasoa
edullisempiin hintoihin. Koko maan kattava liikeverkosto jotka ovat
paikallisten yrittäjien omistuksessa.
Arvot: Antaa asiakkaalle 100%
tyytyväisyystakuun, 3kk linssitakuun sekä kahden vuoden laatutakuun tuotteille.
Nissen: Mainostaa markkinoiden
edullisimpia laseja ja selkeitä hintoja.
Arvot: Antaa
100% rahat takaisin –tyytyväisyystakuun.
Takuu on voimassa yhden kuukauden ajan (30 päivää) lasien ostosta.
Millaiset asiat vetoavat sinuun Merja? Millaisen kuvan olet saanut tehtäväsi esimerkkiliikeiden toiminnasta oman kokomuksesi tai yrityksen antaman viestinnän perusteella? Voit täydentää tehtävääsi tänne.
VastaaPoistaMinuun vetoaa se kuinka yritys ottaa huomioon asiakkaan lisäksi myös ympäristön hyvinvoinnin.Myös mahdollisuus vaikuttaa on tärkeää.Asioin itse mielummin liikkeessä joka kantaa vastuunsa näissä asioissa.
Poista